Nuffnang Malaysia

About Me

My photo
I'm not a good blogger although I ♥ to blog ! But bloggie is always opening the ' web-door ' for you when you feel bored ! I'm not good in making friends but I ♥ friends ! My FB is always for me to make new friends ! So add me up ! =) Please help to click on the ads by Nuffnang every single time you're in my bloggie ! It'll help a lot ! You can link me too ! =)

Friday, May 7, 2010



今天看見寶貝們看著我的眼光 看得出她們還是很不爽我 不只是她們 就連每個人都用著[ 壞人] 的眼光看著我 我覺得很害怕 不知還怕什麼 也很生氣 生氣為什麼XX要這樣做 很煩 大家都很討厭我 尤其是寶貝們 我不告訴你們是因為是XX自己叫我不要說的 而且 這件事也不是一件好消息 說出來我和XX都會很沒面子 但我萬萬沒想到把事情說出來的竟然是XX 自己說不要告訴人 最後把事情說出去的 竟然是XX你自己 XX的朋友為了我跟W H O 來罵我* 我應該沒資格說他在罵我,應該是算幫他出頭吧 * 我誰都沒說過 我很想哭 但 就算我哭了 沒人會管 因為再也沒人會信任我了 我很想跟人家說苦 但 就算我說了 大家都不會信我 算了 順其自然吧



















...

No comments:

Post a Comment