Nuffnang Malaysia

About Me

My photo
I'm not a good blogger although I ♥ to blog ! But bloggie is always opening the ' web-door ' for you when you feel bored ! I'm not good in making friends but I ♥ friends ! My FB is always for me to make new friends ! So add me up ! =) Please help to click on the ads by Nuffnang every single time you're in my bloggie ! It'll help a lot ! You can link me too ! =)

Tuesday, April 20, 2010

補習的我

( 補習時我的自戀病又發作了~ )



昨天和今天都要補習
補習是有考試咯。 。 。
很討厭考試的。 。 >________________<
今天考歷史英語
英語蠻簡單的
歷史呢~!
不用說~
一個字
難!
因為我根本都沒讀吖~! 哈哈
拍些拍些
我覺得坐我附近的有點慘咯。
因為被我看完答案了
哈哈
我好壞噢~! 哈哈
我認啦~! XD
做完了。
沒事做。
就拍拍照嚕。



第三張我直接把電話拿出來拍
沒人發現
因為我坐在後面最角落吖!
* 狂笑 *

這位小姐坐我隔壁。
我偷拍她她都不知。
當然咯。
她去找周公料~~
哈哈






做小偷的,
別以為你不知不覺地拿了人家的東西就沒人知道噢。 你露出馬腳了! 哈哈哈哈哈哈

No comments:

Post a Comment