Nuffnang Malaysia

About Me

My photo
I'm not a good blogger although I ♥ to blog ! But bloggie is always opening the ' web-door ' for you when you feel bored ! I'm not good in making friends but I ♥ friends ! My FB is always for me to make new friends ! So add me up ! =) Please help to click on the ads by Nuffnang every single time you're in my bloggie ! It'll help a lot ! You can link me too ! =)

Sunday, September 18, 2011

190911 ♥


很快地... 九月啦!! :D
哎哟
时间也过得太快了吧
我都还没有准备好心情上中五啊
噢迈尴!!


很多东西也发生了..
当了笨蛋
当了代替品
当了坏人
当了弱者
当了骗子
也带着面具度过难关度过伤心
度过心烦
度过每分每秒...

开心的
伤心的
愤怒的
厌倦的
我终于醒了
很高兴有宝贝们一直陪在我身边
听我说心事
说我的愤怒
很感激
谢谢



上个礼拜六也再次回了教会
这次我更high
也幸亏没遇到"一些"扫把星
不然整个 mood 都 down 完了
幸好幸好


想念茶太了啦
谁能给我打包打包啊??
很高兴能搭 RM1 的巴士就能拥有它
不过还是很懒惰等巴士和走一段路
真希望我现在能驾车
或至少有个能 24 小时载我去喝的男朋友
*想太多了*


昨晚放工后突然拉了小胖子陪我拍拍照
哈哈哈!!
image没完了
没机会拥有那24小时男朋友了 *伤心伤心*
哈哈!!




能把所有回忆给烧掉,扔掉么??

1 comment: